katka blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 10.2001

Nieprzyjemny dzien

2 komentarzy

Blach dzisiaj mialam nieprzjemny dzien… Najpierw pewna osoba totalnie mi go zepsuła potem.. dostalam 3- z Polaka :( Nic ciekawego no chyba ze…
Gadalyśmy z kolezanka o kilku osobach..
i miedzy innymi byl tam ON ech… kiedys jego jedno spojrzenie wstrzymywalo u mnie oddech… ale to bylo..kiedys.. teraz jest teraz…a mi czegos brakuje goraczkowo tego szukam i nie moge znalesc… ale wszystko sie odmieni na pewno… czemu nie moge tego miec! wrrr a moze ja zle patrze?
tego nie potrafie sobie wyjasnic…

…..

3 komentarzy

Potem schwycisz mnie za reke i pojdziemy tam gdzie moje slowa ulatuja jak motyle i nikt sie nie pyta po co i dlaczego… ale gdzie ja cie mam szukac? …przyjdz..zostan ze mna….przyjacielu… tak bardzo cie potrzebuje…

……

8 komentarzy

Powiedzialam mu kiedys: czlowieku wydoroślej! otrząśnij się!!!
Ok powiedzial i dalej robil swoje….

Oczy

4 komentarzy

Zdarzyło wam się kiedyś spojrzeć komuś prosto w oczy? Mi się zdarzyło i to kilka razy…
Być może to dziwne.. ale gdy patrzę komuś w oczy wyczuwam uczucia tej osoby..
To jakbym w jego oczach zobaczyła co on myśli… wiele razy tak mi się zdarzyło ale pamiętam
Tylko kilka spojrzeń… one nie wiem czemu utkwiły mi w pamięci… i nawet jakbym chciała i tak ich nie mogę zapomnieć… niektóre są ciepłe…w jednym zobaczyłam ze osoba bardzo cierpi… kiedyś byłam na rynku w Poznaniu były tam żebraczki… wszystkie patrzyły z ta samą udawaną litością… ale jedna z nich… nigdy nie zapomnę tego spojrzenia.. miała taki wzrok…
Było mi jej żal….. człowiek ma wiele niezbadanych tajemnic… kiedyś byłam w Kościele zwiedzałam go to było w Rzymie i była tam taka rzeźba Matka trzymająca umierającego syna
I chociaż to była rzeźba poczułam patrząc na nią co ona może czuć…. niesamowite…

Łzy

5 komentarzy

Znowu sie tak czuje!!!!!!!!!!!!!!
:((((((((((((((((((((((((
nie moge nic zrobic… jestem bezsilna… aaaa wszystkie mysli kotluja mi sie w glowie… i nie ma nikogo komu mogal bym to powiedziec…
aaaaaaa nie wiem dobrze robie czy zle?
a moze wogule… aaaaa
ech…. i znowu nikogo nie ma… komu moglabym to powiedziec… nikt nie chce tego slyszec a ja tak bardzo chce… rzeby ktos mnie wysluchal.. i powiedzial: nie martw sie wszystko bedzie dobrze…

Mala zmiana…

Brak komentarzy

Postanowilam zmienic troszke zmienic kolor… podoba wam sie? :)))))))

Wiecie co… czasem mysle ze to co kiedys bylo powroci.. kiedys lubilam muzyke orkiestrowa ( w wieku 5 lat :P )
i gdy raz uslyszalam ja w kosciele na jakims swięcie to myslalam ze nadal ja tak lubie ale po godzinie znowu byla gdzies daleko… tak samo.. bylo slubowanie klas 1 tam byla tez osoba…
( oczywiscie nie w 1 klasie )
ktora kiedys kochalam… nasze oczy sie spotkaly i nagle uderzyl we mnie plomien goraca… poczulam cos mocnego.. ale po jakims czasie znowu przestalam cokolwiek do niego czuc..
Wspomnienia sa piekne.. ale krotko trwaja… moze to i dobrze….

Dzien

2 komentarzy

Daj sobie pomoc… daj chwycic sie za reke.. odwroc sie… widzisz mnie???

Jeden dzień

3 komentarzy

I wszystko jest niemożliwe…
to w co wierzyłam mija…
Tylko on zostaje i zawsze gładzi moje włosy gdy płaczę, zawsze ma dla mnie czas… nigdy mnie nie zawowdzi zawsze pomaga… Kocham go!! i wiem ze on kocha mnie… to cudowne uczucie… :)))))))

Słowa

1 komentarz

To jest to czego najbardziej nie lubię.
Mogą być szczere,miłe,śmiałe,okrutne,delikatne,

Mnie ranią najbardziej… a zwłaszcza gdy mówi je jedna osoba… dotykają mnie jak bicz i sprowadzają w ciemną otchłań… nie nawidzę ich…..


  • RSS