katka blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 1.2002

No i lenistwo mnie ogarneło…
nawet na blogusiu nic nie pisze…
Hm… Ostatnio dzieje się ze mną coś dziwnego… nie podoba mi sie to! :DD
hehe czytalam Horoskop.. podobno coś sie ma w moim życiu ważnego wydarzyc…
hehe nie wierze… :)

Wiele razy chciałam zaśpiewać:

„Zobaczysz przyjdzie dzień,przyjrzę się waszemu szczęściu
odnajdę może w niej jakąś cząstke mnie….” albo chociaż powiedzieć nic się nie stało….to tylko moje głupie myśli….nie zrobiłam tego…i chyba nie żałuję…nie zawsze powinno się wszystko mówić ech..a druga połowa mojej duszy mówi mów to co czujesz… ale ja chyba nigdy jej nie zrozumiem… nie powiem o moich uczuciach…dopóki nie będe pewna…. to nie jest chyba dobre rozwiązanie sama nie wiem

Zmiana

4 komentarzy

Ludzie sie tak zmieniaja az nie do poznania… ech… a ja znow nie moge sobie wmowic ze wszystko jest ok…
ciagle cos mi sie piepszy…
kurcze… i na dodatek jutro w ostatni dzien spr z Fizyki..trzymajcie kciuki :)
ech…

Ferie

3 komentarzy

Jeszcze troszke…. troszeczke…

Starczy odrobina
nadzieji pozytywne
myśleni wszystko odmieni…
oby oby… ten rok bedzie lepszy zobaczycie… wreszcie znajde to o czym od dawna marze… na pewno…

………

6 komentarzy

Ile się trzeba namozolić
by z okruchów wyrazów
pierwszego uśmiechu
spaceru w aleji kasztanów
trzymania się za uciekające ręce
ulepić jakaś całość…

Grypa

4 komentarzy

Tfuuu… dopadla mnie Gryppaa :(
co za wstretna choroba…
ale co tam… :)))))))))
dzisiaj myslalam o pewnej osobie..
kiedys bardzo ja lubilam a teraz nie wiem czemu…kurcze…zla jestem na siebie..ostatnio obwiniam siebie za wszystko…

Nie wiem naprawde nie wiem co o tym myslec…
Ostatnio uslyszalam… „jestes nikim co ty robisz”
Moze i miala racje…

Siedze na Informatyce i jak zwykle sie nudze…a na dodatke komp przy kotrym jestem do niczego sie nie nadaje aa przepraszam moze do wywalenia :DD
ech…
” a ja siedze i siedze i siedze
i nikomu nie ufam i nikomu nie wierze a ja czekam i czekam i czekam
cisze wplatam we wlosy i na palce nawlekam na palce nawlekam…”

Sunday

6 komentarzy

Niedziela dzien jak zwykly jak wszystkie dni no prawie :P jedyne co jest smutne to choroba mojego psa.. :(
mam nadzieje ze wszystko bedzie ok..


  • RSS