katka blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 9.2002

Oczywiscie mialam zrobic cos wczoraj ale lenistwo wzielo gore nad powaznymi zamiarami nauki :P
Wczoraj dalam sobie spokoj…teraz spokoj jest we mnie…cicho…mam nadzieje ze to nie jest cisza przed burza…ze nie zaczne znowu ze swoimi schizami…ech…to ja juz wolalabym byc kims innym…musze poczekac….
czas leczy rany czas nam pomaga….
czas…..czas….czemu on tak wolno plynie? czemu on tak szybko plynie?
Szaro dzis…nauki pelno…smutno mi…
cholerka…wylaczam sie…

Pada deszcz..

2 komentarzy

Pada deszcz lez…pada deszcz mgly..pada deszcz mojego i twojego JA
on juz nie przestanie padac…
a dzis tak pieknie swieci slonce…

slonce nie dla mnie….

hyhyhy nie ma to jak spiewanie dla pierfszoroczniakoff :)
Ogólnie calkiem sympatycznie :)
Pani P. bez butkow :D
no i zwolnili nas z lekcyjekkk
( panie L. kocham pana :P :P :P )
hm.co by tu jeszcze napisac….
moze to ze z weekendu nici?
a dlaczego? dlatego ze nauczcyciele nie daja nam spokoju….
a trudno niech tam :)
trzeba czytac pana Tadka :)
( narodowosc rulezz :D )
no i cio?

LAS KETCHUP :P ta piosenka mnie rozwala….

ps. Dzuillietta 3mam kciuki mocno!!! :) :*

Na srodku wielkiej sceny nie ma miejsca dla nas obu…jest miejsce dla mnie i dla ciebie osobno…razem..a jednak osobno..stoje…ponad chmurami wzlotow i upadkow stoje z sercem w ksztalcie niedawno zerwanej truskawki.
Wspinam sie po wielkiej górze..zsuwam sie ale próbóję dalej…chwytam sie tej niemozliwej granicy…tak odleglej…
Oprzec się.
Stanąć.

Przestac myslec….

o tobie.

Brriimmmm ;)

5 komentarzy

A psikkkkkk katarek mi sie lekki zrobil :)
Pisalismy kartkowke z Fizyki i ukochana ( $#@$@#$!@#!@# :D ) fizyczka to okropnaa nauczycielka…kiedy ona wreszcie pojdzie na emeryture? :D :D :D
U mnie nic ciekawego oprocz tego ze wlasnie wrocilam z rekolekcji.. :)
Bardzo mi sie przydadaly :)
Oderwanie od rzeczywistosci :)

a lekcjiiiiii mnostwo :) Zimnooo i szarooo i smutnooooo……
a w radiu wlasnie leci George Michael…i tamta piosenka…
uuuuu…wakacje 2001 i 2002…co ja na to poradze? nic…
ide po cherbatke :)

Jesien…..

33 komentarzy

Czemu ja tak bardzo jej nie lubie?

Śrem zalany sloncem…cieple powietrze przesycone jakims dziwnym powietrzem…niby orzezwiajacym a jednak cos przeszkadza mi oddychac swobodnie….
Trawka kolo naszej szkolki i moje InTeLiGeNtNe rozmowy z dziewczynkami :*
Mowilam juz i marudzilam ze czegos mi brakuje….ale nie moge marudzic i pograzac sie w jakiejs czarnej rozpaczy…po co?
……
Ja juz nie wiem co mam robic…
Moze postoje tutaj dobrze?
moge?

Jestem własnie na lekcji informatyki :)
ale nie o tym chciałam mówić…
czy wierzycie w przenaczenie?
wierzycie że jeśli coś się nie miało stać lub też miało jest i było nam to pisane? nie wiem naprawde nie wiem…
wciąz mysle i wciaz wyciagam nieodpowiednie wioski…chcialabym wiedziec…chcialabym poczuc ten smak…
moze mi sie uda…

Zle….

7 komentarzy

Telefon milczy….
Dzwonek milczy….
milcze….

NIENAWIDZE TEGO!!!!!!!!! :(

Rok…..

8 komentarzy

4 wrzesnia minal dokladnie rok jak prowadze mojego bloga!! :)
Sto lat Sto lat :)
caly rok…tyle sie zmienilo w moim zyciu..tyle zmian…ktore wciaz sie dzieja…
czy chcialabym cofnac czas? na pewno..zeby poprawic kilka bledow…
ale to juz nie mozliwe… nie bede sie wiec zadreczac…trzeba zyc chwila!! :) STO LAT BLOGUSIU KOCHANY!! :)


  • RSS