katka blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 12.2002

po swietach…zawsze tak jest..one tak szybko mijaja…i znow niedlugo bedzie trzeba isc do szkoly…ech…a moze to i lepiej? nauka..ble..nie bedzie tak zle? :)
Wszystko sie ulozy…uporam sie z tym…uporam sie z wszystkim!
bede silna…bede…musze byc…

A teraz czekaja mnie dwie miluskie imprezy..pierwsza to Sylwester a druga WOŚP :) gdzie cudem bedziemy zbierac :* :*

Wszystko ma swoj kres…i tak spokojnie jest…i tak cichutko jest…
:))))))))))))))))))

„Choc tyle zalu w nas.. i gniew uspiony trwa..przekazmy sobie znak pokoju…przekazmy sobie znak.”

Tyle jest magii i ciepla w tym swiecie…
Piekne swieta..piekny czas..
Wszystko jest dobrze..jak zawsze w swieta :)
ale bedzie lepiej :) coraz lepiej :)
eechh… :) :) :) :) :) :) :)

Zostalam w domu…kiepsko sie czuje…
a pozatym…niedlugo Swieta :))))))
Trzeba byc zdrowym.. ;) ;)
Juz sie nie moge doczekac…znow ten zapach…smak…cisza…i Swieta…od sooty sie zacznie :) ta przyjemna goraczka:)

Juz sie nie moge doczekac…to wszystko jest takie magiczne….mmmm….

hm…

5 komentarzy

Znow sie udalooo wygralysmy :* Agata i ja :) teraz nastepny etapppp :)
ech…swieta sie zblizaja wielkimi krokami…ciesze sie..to jeden z moich ulubionych okresow w roku :)
wszystko budzi sie do zycia…oczywiscie swiatecznego :D
mmmm…a potem Sylwester ;) ;) ;)
***

Sproboj nie chciec jej wcale…
to wszystko jest takie skomplikowane…

He he… jak ja lubie tego naszego pana od Informatyki ;) ;)
W każdym razie dzis jest strasznie zimno…i bedziec coraz bardziej zimno…brr…my polacy to jednak dziwni jestesmy…jak jest zmino to nam za zimno a jak jest cieplo to za cieplo ;)
Ha Ha..wczoraj sie dowiedzialam ze 8 stycznia piszemy próbne testy…
zobaczymy…
Czas jest nieublagalny…nie moge go zmienic…wiec moze lepiej sie do niego dostosowac?
Buziaki dla wszystkich :*
Idzie zima…co nam przyniesie nowy rok?

Czy tak trudno sie zmienic?
Czemu czlowiek..ma tyle kompleksow…

Wciaz sie nie potrafie odnalezc…
w zwyklym slowie…w gescie…w usmiechu…w rzeczywistosci…
moze powinnam sie zmienic?
moze powinnam byc inna?
moze powinnam ufac?
wierzyc?

kochac?

Szkoda ze to wszystko jest takie skomplikowane…szkoda ze nie mam slodkiej nieswiadomosci…wbrew pozorom piekny dar..

Ok.

Postanowienia pewnie i tak nic nie dadza…
ale ja chce byc lepsza…chce to wszystko naprawic/poprawic…

Chce znow byc ta Kasia…

Informatyka :) ciekawee dostalam 5 hihi :D
ale nie o tym chciala mowic…
Smutno mi…bo gdy czlowiek czuje pustke w sercu to nie potrafi odszukac w sobie szczescia…

„Ale serce milosci mojej bylo domem”
Fragment wiersza…
coraz lepiej idzie mi granie na gitarze :) coraz lepiej….
coraz bardziej wydaje mi sie niemozliwe ze dotkne kiedys slonca…

***
Prosilam nadzieje o wiecej…
coraz wiecej…dawala coraz mniej…
wiec nie prosilam jej o nic…
dala mi nadzieje…

nadzieje na lepsze jutro…

Ps. Sobota :) poprawie sobie humor :)

Gubie sie w codziennosci zapisanych slow…w oddechu..w sercu..czuje pustke…boje sie przyszlosci…i nic nie robie by to zmienic…jestem pusta…bez niczego…bez uczuc.bez emocji…nie potrafie niczego zrozumiec…zle sie czuje..z tym wszystkim…
zawiodlam..tylu ludzi…

czuje sie jak smiec…
biala kartka papieru…

bez slow

bez jakiegokolwiek sensu…


  • RSS