katka blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 1.2003

……

6 komentarzy

A dzis do moich drzwi zapukal strach…

czy ktos mi pomoze…?

No tak DziS topie sie w typowych refleksjach.
co oznacza slowo typowe?
po prostu moje.
Siedziec na skraju marzen…piekne uczucie…piekna sprawa :) a dzis ferie. jest milo…wczoraj bylam w kinie. ReAlIa prawdziwe life. no to co dzis robimy? :)

Pierwsza by zobaczyc twoje oczy , druga by zobaczyc twoje usta , trzecia by zobaczyc twoja twarz…

a ja wciaz tancze na czubkach drzew i niczemu sie juz nie dziwie….

moze dzis zaswieci dla mnie ksiezyc?

dla nas.

Jako ich nie czuje. Nie ma sniegu. Nie ma muzyki. Nie ma…a co w takim razie jest? zawsze musibyc Cos..tym czyms są moi przyjaciele :* :* :*
Przyjaźn jest czyms czego nie da sie ubrac w slowa…
Dziekuje :* :*

Po prostu zakochalam sie w tym kawalku. wciaz go slucham. kojarzy mi sie z cala ta romantycznoscia ktora moze istniec. mowia ze romantycy to gatunek wymierajacy. oby nie…
Czytam jeszcze raz te samą ksiazke. piekna. tym razem wiem co bedzie dalej i jakos lepiej mi sie ja czyta. RefLeksje i tesknota…pieknie prawda? :) Mimo wszystko mam jeszcze jedno marzenie. takie malutkie malusienkie. przypomniala mi sie ta piosenka z dzieciecych lat. i nasze zaciskane kciuki hehe :)

Niby taka codziennosc a tez moze byc cudowna…dzis tancze na czubkach drzew…

zapach krzewu rozanego…

SkArB….

6 komentarzy

Wszystko jest dobre gdy kochac sie umie.Wcale sie nie boje. ja sie wrecz ciesze. Dzieki pewnym osobom :)
Ostatnio czytalam listy ktore dostawalam od Niego 3 lata temu…kontakt juz dawno sie urwal…a one przepelnione byly cieplem,miloscia i optymizmem…ale nie napisze do niego wiecej..zbyt duzo sie stalo…mimo wszystko Epizody w naszym zyciu sa rownie wazne jak cale dlugie wydarzenia.
Lubie…

Mam ochote isc na spacer przy bezchmurnym niebie z jasno swiecacym ksiezycem…czuje sie wtedy jak w domu…
no i niedlugo FeRie…jak sie ciesze :)
nareszcie wypoczneee :)

„Przyjdzie taki dzien , wszystko czego pragne spelni sie”
Poki co trzeba dawac ludziom szczescie, bo kto nie daje szczescia ten sam nie jest szczesliwy….

Nio tak…Informatyka :) bardzo pozytywnie :) wcale nie lubie smutku. nie lubie smutku…lubie tylko smutne opisy :) A dzis do glowy przychodzi mi tylko ten wiersz….
Bliscy i oddaleni
ks. Jan Twardowski

Bo widzisz tu są tacy którzy się kochają
i muszą się spotkać aby się ominąć
bliscy i oddaleni jakby stali w lustrze
piszą do siebie listy gorące i zimne
rozchodzą się jak w śmiechu porzucone kwiaty
by nie wiedzieć do końca czemu tak się stało

są inni co się nawet po ciemku odnajdą
lecz przejdą obok siebie bo nie śmią się spotkać
tak czyści i spokojni jakby śnieg się zaczął
byliby doskonali lecz wad im zabrakło

bliscy boją się być blisko żeby nie być dalej
niektórzy umierają – to znaczy już wiedzą
miłości się nie szuka jest albo jej nie ma
nikt z nas nie jest samotny tylko przez przypadek
są i tacy co się na zawsze kochają
i dopiero dlatego nie mogą być razem
jak bażanty co nigdy nie chodzą parami

można nawet zabłądzić lecz po drugiej stronie
nasze drogi pocięte schodzą się spowrotem.

Piekny prawda?

Dzis wazny dzien. ktos ma 15 urodziny :* :* :* :* :* :* :* :* :*
Agata :) Zycze ci :
-optymizmu
-szczescia
-milosci
-dobrego zycia
-dojscia do celu
-obys zawsze byla taka jaka jestes rozesmiana,spontaniczna,wygadana,usmiechnieta.. :* :* :*
Sto LAT :)
**********************
A dzis sobie czylatam archiwum moje i stwierdzilam ze cos we mnie jakby zgaslo. a moze dopiero zaczyna swiecic swym niesamowitym blaskiem?
Dziekuje za rozmowe wczorajsza :*
No cóz…widocznie tak wlasnie mialo byc.W kazdym razie jestem zadowolona :)
za tydzien ferieee jechawwww :D :D : D
WyPAs :) juz nie moge sie doczekac.
Odliczam dni ;) ;) Slucham radia i mysle sobie. co by bylo gdyby?
zapewne to samo co jest teraz :)
Pozdrowienia dla was :* dla wsystkich :*

” Czy dzis moge podejsc? ”

***
Otworzylam oczy…bo tak trudno w nic nie wierzyc…w milosc…w przyjazn..rozkwitaja jak piekny kwiat o poranku. sa jak delikatne pocalunki i czerwone wisnie prosto z drzewa.
Nic nie przesloni mi swiata. nawet lzy……

DziOnEk

5 komentarzy

cO ZA DZionek..wczoraj przekonalam sie o pewnej rzeczy…boje sie testów które będą…wciąż się martwię. Rozkład mojego dnia :
- smutek
- radość
- pozytiwizm
-i wielka wielka niepewnosc.
Co moze przyniesc nowy dzien?
Czy czasem nie akceptujecie siebie takim jakim jestescie? chcieli byście być kims innym?
No właśnie…czemu człowiek nie umie siebie zaakceptować?
Wczoraj dowiedzialam sie o czyms co doslownie i w przenosni zwalilo mnie z nog. nie powiem tego jeszcze…ale juz niedlugo…to bedzie okropne :( juz sie boje…lek mnie przeraza…chcialabym sie gdzies schronic…gdzies uciec…
czy mi wolno?

Szary smutny czwartek. Przynajmniej jeszcze tydzien i Ferie zimowe…mmm :)
to bedzie cos :) postaram je spedzic w cudownej atmosferze.Wczoraj sie nasmialam za sprawa pewnego LuDzIa ( tutaj pozdrowienia dla niego :)
Zdjecie ktore jest powyzej to moja jedyna ukochana uwielbiona Irlandia. Moja miłość,naturalnie jestem patriotką ale nie moge oprzec się jej wdziękowi :)
Mam nadzieje….wciaz ją mam…nadzieje na lepsze jutro na lepsze dni. Nie jest najgorzej. W domu skonczyly się klotnie.zaczynam byc odpowiedzialna. Oceny też są dobre stosunkowo. Tylko czegos mi brakuje…zastanawiam sie jak by to bylo gdyby kazdy z nas mial to czego by pragnal…
Koncze. Ide do szkoly na 8 godzin..masakra….ale jakos przezyje :)
Pozdrowienia dla wszystkich ludzi :*

A ona wciaz ucieka…i jest i jej nie ma….
Nadzieja ktora schyla sie po moje lzy…

Wośp

6 komentarzy

Wspaniale…pomoc ludziom jest piekna.. :) nie da sie opisac wszystkoego :) Ludzie ktorzy czasem patrzyli na nas z pogarda…ale to nic…przynajmniej zebralam troche…bylo cudownie…a pozniej Koncert Drum Machina nieziemski wypas :D natanczylysmy sie ze Hej
dziekuje Agacie i Kasi za to ze mna byly i jakos znosily moje marudzenie i ciagle przegladanie sie w oknach samochodow :PPPPPPPPPPP
Kielbaski rulezz zaprosze was kiedys na prawdziwa uczte kielbaskowa… :D :D
jak zwykle co roku bylo to co nie dawalo mi spokoju…zawsze wtedy gdy jest swiatelko do nieba mam takie podsumowanie roku… szybkie i w tym roku bylo ono takie samo…od kilku lat to samo podsumowanie..to nie jest zbyt dobre…powinnam sie zmieniac…moze i to robie ale zbyt wolno…trzeba zaczac pracowac nad soba…wszystko bedzie dobrze…masz racje musze byc MYSELF :)
a dzieciaki dostana dobry sprzet… :)


  • RSS