katka blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 3.2003

Dzieki za rozmowe :* Jestem tu..:(
widze i slysze…i wiecie co?
Czuje…tak ja naprawde czuje…
co mam zrobic? :(

czy ktos jest w stanie w pelni zaakceptowac mnie taka jaka jestem…

Jak moze sie czuc czlowiek
ktory stoi posrodku pola
bez wody i pozywienia?
na mysl przychodzi mi
jeden wiersz…
a wlasciwie piosenka…

„Jedyne co mam to marzenia
ze moge miec wlasnie pragnienia
jedyne co mam to marzenia
ze moge je miec…”
Wczoraj plakalam…
czy lzy to wstyd?
nie…

Daj mi odrobine nadziei…

szczypta slonca w pochmurny dzien…

„Until …”
If I caught the world in a bottle
And everything
Was still beneath the moon
Without your love would it shine for me?

If I was smart as Aristotle
And understood the rings around the moon
What would it matter if you loved me?

Here in your arms
Where the world is impossibly still
With a million dreams to fulfill
And a matter of moments until
The dancing ends

Here in your arms
Where everything seems to be clear
Not a solitary thing do I fear
Except when this moment comes near
The dancing’s end

If I caught the world in an hourglass
Saddled up the moon
So we could ride until
The stars grew dim
Until . . .

One day you meet a stranger
And all the noise is silenced in the room
You’ll know that you’re close to a mystery

In the moonlight
when everything shatters
You’ll feel as if you’ve known her all your life
The world’s oldest lesson in history

****

4 komentarzy

Hehe Respect man!! :) wczoraj byl dzien ktory bez watpienia nalezal do East/Weast Side :D:D
Nie wspomne o wszystkich shizach bo nie wiem czy ich tworcy nie beda mieli nic przeciwko :D w kazdym razie niezli z nas wandale hehe :D No i jogurt brzoskwiniowy ze zbozem…a nieistniejace labedzie?:D:D:D

W kazdym razie powiem wam jedno…:
Kazda spedzona z wami chwile traktuje jak skarb…

a w ogole…to…ostatnio jakos dziwnie sie czuje…
jakby obudzona ze snu?
moze dlatego ze Wiosna? :D

Eeeh…ostatnio nie jest najlepiej…skorzystam chyba z twojej rady…szkoda ze jest juz za późno…szkoda ze nie da sie cofnąć czasu…czlowiek czasem żałuje…niestety…:( Załuje…

ale mamy umieć wybaczać nie 77 razy ale 777 razy…

czy ja umiem?

Eh…

3 komentarzy

Nie pisalam. Wybaczcie…tyle sie wydarzylo…w tej chwili jest zle…ale my mamy nadzieje nadzieje i wiare…
to pozostalo…no i wzajemne wspieranie sie…:*

Jestem caly czas…o kazdej porze…
dzien jest dniem noc jest nocą…

Ja jestem z toba siostro :*

Czy juz wiem? Wiem :) i będe pewna do konca :):*
Slucham Marlylin Monroe…:) niesamowite piosenki :) naprawde bardzo mi się podobają :) Pije cherbatkę z czarego bzu :) Ogolnie mam pozytywny nastroj…:) Ostatnio jakos nie mam weny zeby cokolwiek pisac…moze dlatego ze zbyt duzo sie dzieje? :)
Pozatym…Julliet to wcale nie jest takie trudne ;) nie boj sie :* :)
Dzis zapowiada sie zabawny dzien :)
Siostro napisz szybciutko tę rozprawke ;) ;) :*
Mysli sa nieposkladane…po co je ukladac? :)

When you want… your dreams come true…but only if you want…;)


  • RSS