katka blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 11.2003

…..

Brak komentarzy

koktajl mleczny bez dodatku…

moge wrzeszczec?

dziekuje.

ObIeCaLaM :)

Dzisiejszy dzien to niekonczace sie pasmo nowosci.
wiecie jak dlugo mozna wpatrywac sie w zegar?
jak cudownie jest rozmawiac przez telefon?
i jak latwo jest zlapac dola?
a ja wiem :)
Mam dobry humor.
Poprawiasz mi go. zreszta dobrze o tym wiesz :)
Jutro oczekiwany dzien.
zobacze moje miasteczko… :)

nastepny week nie zapowiada sie ciekawie eeee who cares? :)
sloneczko swieci i swoimi promyczkami oswietla mi droge….
naszymi promyczkami :*

Bedzie good :)

Analiza…

2 komentarzy

Moja Analiza stala sie ostatnio
bardzo wnikliwa. Moze bardziej niz kiedykolwiek.
Chyba jestem juz pewna. Rzadko mi sie to zdarza :D
Myslalam o wszystkich za i przeciw.
Chcialabym cofnac sie do przeszlosci.
Dziekuje za wszystko :*
dziekuje…

***
Nigdy wiecej nie mysl o 2 polowce
bo jej nie ma i nie bedzie. ( to wiadomo do kogo skierowane :* ;) )

A pamietasz Madzia jak bylysmy w podstawowce?
Kciuki i piosenka? :)
*****
Ogolnie rzecz biorac jestem radosna.
Pozdrowienia dla pewnego okularnika w dresowych spodniach za 50 zł :D :)

6 komentarzy

Co ja moge dac drugiemu czlowiekowi?

cala siebie.

tylko.

Bardzo skomplikowany dzien.
Wiele sie wydarzylo.
12 h.
cala wiecznosc.

moje rozumowanie jest nielogiczne?
moze po prostu ciezko mnie zrozumiec…
z czasem…z czasem latwiej…
ale zranila mnie jedna rzecz…
po co byc drobiazgowym?

- I na mysl przychodzi mi tylko ta banalna piosenka…

sobota?
czekam….:)

So…

3 komentarzy

Nic nie jest jak dawniej.
Nie ma.
Zabraklo a bylo tak nie daleko prawda?
Chcialabym.

Nie uda sie…

Musze zyc wspomnieniami.

szkoda.
szkoda…

***

Poki co zycie toczy sie szybko.
za szybko? ;)

Motto: Kazdy czlowiek ma dwie twarze…

Piosenka: RHCP Dosed

Nauczyciel: Pani S. :D

Wydarzenie dnia: Hymn Klasy:D wywrotka na chodniku :D

Smutasy: Klotnia…mam nadzieje ze bedzie lepiej..

pozatym są pozytywy wylaczajac gory nauki i pracy…ale co tam :)

Sometimes everybody cries…sometimes:)

sobie notka…:)

1 komentarz

Those days are gone…

tak tak mili panstwo :)
mam dosc patrzenia na kartonowych ludzi. dosc wysluchiwania glosu manekinow. Dosc plakania z powodu martwych blokow.
Jestem i juz :) optymizm górą :)

I was stupid for a while… :)

Nie patrze juz na betonowe napisy…
nie wdycham biurowego zapachu.
nie pije falszywych slow.

Jednym slowem jestem wolna :)
wolna od trzasku okiennic co rano…

wolna…

piekne uczucie.. :)

Dzien kolejny…

1 komentarz

Mieszanka wybuchowa.

przeczucie i objawienie.

radosc i smutek.

….

Czasem za bardzo biore wszystko do siebie. Przeciez nie moze byc idealnie prawda? tylko dlaczego jedna mala belka zatapia od razu cala lodz? Chcialabym tak lekko i spontanicznie. A ja wciaz drąże…i plakac i wyc mi sie chce..
chociaz czuje sie szczesliwa.
moze kiedys zrozumiem siebie….

dwa odbicia…
dwie twarze…

pomoz mi wybrac…

Ranek swym chlodnym policzkiem budzi mnie ze snu… o nie znow do szkoly…
wstaje..ubieram sie…jem sniadanko..
i juz jestem za furtka..leje jest wstretna pogoda na dodatek dzis w szkole masakryczne lekcje..czekam wiecznosc na 1 przejsciu..na 2 przejsciu to wiecznosci nie starczy…no i jak zwykle zwiewa mi tramwaj..czekam 10 min..nie ma…w koncu nadjezdza..tlok ludzi…mokro i zimno…wychodze z tej puszki sardynek i patrze na martwe bloki otaczajace mnie w okolo…
dzien jak co dzien…

mogla bym krzyczec, plakac, zalamac sie..ale ja sie pytam po co? :) :) :)


  • RSS