katka blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 2.2004

I tylko ty , ja szczesliwi tym dniem :)

4 komentarzy

Nasuwa mi sie tylko jedno stwierdzenie : Pierdolcie sie wszyscy!!
po prostu bez odmian i ceregieli.
nie bierzcie sobie tylko tak tego do serducha bo to jest skierowane do co niektorych ludzi ktorzy nie potrafia normalnie postrzegac rzeczywistosci i swoim infantylnym zachowanie sprawiaja ze staja sie dla mnie jeszcze glupsi niz ich w rzeczywistosci postrzegalam…

FuK no musialam sie wyzyc :D

Poza tym dzis byl piekny dzien : )

a ja do cholery moge byc tym kim chce.

koniec wywodu.

Layla

1 komentarz

You’ve got me on my kneese… ;)
Często wydaje nam się że kogoś doskonale znamy a tu się okazuje że to czysta nieprawda?
Czasem wydaje się nam że kogoś zupełnie nie znamy a okazuje się że wiemy co powie i zrobi?
zabawne jak bardzo można się zmienić…

Zapomniałam o strachu i wstydzie.
Zrzucam z siebie cały ciężar po prostu od zaraz. od dzisiaj.
a słońce i tak będzie świecić…

zajebiście jak by to ktoś okreslił :)
tylko w Szkole zapominam…
Mam ochote na rozmowę.
dogłębną. :) only joking ;)
Ide się zagłębić w tajniki wiedzy kulinarnej ;) 3majcie sie :*

haiku

5 komentarzy

Czas pokaże…
objawi mi swoją tajemnice…
mam nadzieje…
mam radość w sobie. :)

HmHm..

3 komentarzy

Bardzo ciekawe…

inspirujace…

intrygujace…

w jaki sposob na mnie patrzy…

zabawne huh? ;)

ale mam to gdzies :)

W sobote ubawilam sie jak nigdy dotad… :) No i trudno ze musielismy isc do szkoly. Przynajmniej radocha byla ;)

a jutro? Nowy tydzien…
Kazdy tydzien to lepszy tydzien :)

Moj dom.

1 komentarz

Moj dom jest duzy.
W moim domu pelno jest ludzi.
Moj dom jest maly.
W moim domu nie ma nikogo.

jestem sama?

Nie jestem sama.

Jestem z ludzmi na ktorych bardzo mi zalezy i to sie dzis liczy najbardziej..a co do jutra to moge zatanczyc flamenco ;)

hm…

2 komentarzy

Ostatnio jest…hmm..jak by to nazwac? inaczej? ;)
w kazdym razie dzisiaj na religii plakalam ze smiechu :D
Uwielbiam niektorych ludzi :*
( uklon w strone Madzi , Madzi , Meryyy i pieczarki ;) :D )
BTW. co ja ostatnio taka wesola chodze? ;) Bo uwolnilam sie ze zwiazku bez przyszlosci? Bo zaczelam oddychac? :) Bo spiewam boom boom? :)
Po prostu po tych feriach maxymalnie odpoczelam… :)
A jutro PO…kto ma ochote na chipsy?;)

Dziekuje , postoje.

Mam odruch wymiotny na sama mysl o tym tlumie. Za duza czulosc na dzwieki.
Wrazliwosc? Poszla na spacer. Jesli ktos tego nie rozumie trudno. Nie robie nic na pokaz….

A dzisiaj wietrzna sobota… :) Jak ja kocham taka pogode :)

Hmm…

3 komentarzy

dzien dobry

jestem idealem

idealy rodza sie i umieraja

idealy smieja sie i placza

idealy kupuja ciuchy na wyprzedazach

idealy nie wiedza co robic ze swoim zyciem

Idealy nie istnieja

do widzienia

bylam idealem

Wychodzac ze szkoly i stajac na przystanku tramwajowym zauwazylam ów piekny i zniewalajacy plakat z uroczo kiczowatym napisem: Walentynki! Kochajmy Sie!
Pod tymze napisem dwójka mlodych ludzi kobieta i mezczyzna rozesmiani od ucha do ucha sprzedaja swoje sztywne wyrazy twarzy. Dziewczyna z natapirowanymi wlosami i toną chemii na twarzy a chlopak rodem z wybiegu…ludzie co za swiat! Czy nawet z milosci robi sie komercyjne swinstwo z półki w sklepie za 2 zlote? Powariowali…rozesmialam sie glosno az mezczyzna stojacy obok zmierzyl mnie uwaznie czy aby na pewno wszystko ze mna w porzadku.
Najwyrazniej pora mi wcielic sie w tą jednolita mase ludzi…bo trudno dzis byc soba… ale ja juz dawno postanowilam ze bede i mam wszystko gdzies…. :D
Poza tym pierwszy dzien szkoly uplynal nawet nienajgorzej…
Dawno nie wysylalam gluchaczy…;)


  • RSS