katka blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 4.2005

1 komentarz

Zachowaj moje sny od zniszczenia.
Uspokoj.
jest mi troszke smutno. Bo znowu nachodzą mnie złe myśli i glupi lęk.
Zabierzesz to odemnie dobrze?

….

1 komentarz

bo głupia .kropka. mono. kropka .poli. kropka. krserokopiarka z gazetami w glowie kropka.

lenistwo ludzkie nie zna granic.

banalnosc poranka jak zawsze.

i kto tu mowil o doroslosci?

uchylasz mi nieba :*

no…bo…

2 komentarzy

eeee no teoretycznie powinnam być w szkole aie czasem sie okazuje ,że nie trafia sie do owej szkółki ;D cóż takie bywa życie :)
tylko oby moja mama tego nie czytała hehe :) siedze sobie u … ;) słoneczko świeci i żżżżyyyyycccccciiieee jest pięęęękkkknnnneeee !! hihihihihih ;)
Tak mnie naszło :D no i cóż tu napisać byle do końca kwietnia jakos wytrzymać i praktycznie wooolllnnneee !! :) Ihaaa!:D
we got M in da PlAce je je :) dobra bo juz pisze same bzdury ale to wszystko dlatego że jestem lekko pijana ;D

foto_pl_7.jpg

['] Nie lękajcie się.
Czas ucieka wieczność czeka.

na zawsze w naszych sercach!!

Ile smutku jest ostatnio wokoło mnie.
Nie we mnie.
We mnie tylko radość spokój i szczęście.
tylko.
Czasem człowiek na prawde czuje sie bezsilny. Nie wie co robić. W którą strone iść. Ale jesli wiesz ze jest druga osoba.
Która tak samo myśli. Tak samo czuje.
Czy mozna sie czegos bac? Czy mozna przed czyms uciekac? Nie ma takiej opcji :)!
Kiedys zycie wydawało mi sie trudne.
Szum wiatru. Deszcz. Wszystko mnie przytłaczało. Samotność jest nie do zniesienia. Zapomniałam o tym. Wyrzuciłam.
Dzis cieszę się miłością. Cieszę się Twoją obecnością. Nie lubie złości. Jednak patrząc na niektórych ludzi ktorzy probowali zrobić z Ciebie marionetke nie da sie nie złościć…
ale dzis wiem. zycie jest cudem :]
A tym wszystkim ktorzy kiedykolwiek probowali mi je zepsuc moge pokazac ….#%# :D no juz niewazne nie będe kleła. :) Ahh :) nareszcie jest mi tak dobrze. Dziś jestem wolna.


  • RSS