katka blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 6.2005

moja 18 :) długo wyczekiwana impreza :) specjalnie na nią zakupiłam buty i bluzeczke i musze powiedzieć że na prawdę się opłacało :) dużo ludzi było i zwał :D Pijani własciciele latający z komórkami hehehe :) pogawędziłam z co niektórymi sobie :) Szkoda tylko że dziewczyny wolały niemieckich pedałków odemnie :( przykro mi z tego powodu…
ehh…ale za to Asia przyszła :) i dostałam od Niej nawet śliczny prezencik!!:) Lusterko jest przecudne!:)I mamy pełno zdjątek porobionych naszym syneczkiem :)
tak jakoś niezgrabnie piszę bo nie mam weny gdyż ogarnia mnie prawdziwe szczęście :)

Każdy lubi spontany ;) a zwłaszcza MY :) bo to takie fajne coś na spontanicznie zrobić…coś nagłego i nieoczekiwanego tak jak wczoraj szukanie drobniaków w całym domu i zakuupy i obiad w srodku nocy hehhe :D:* a juz we wtorek moja 18 ..ale suuuper nareszcie udało się nam ją zorganizowac!:) Bedzie faaajnie :) zaczely sie wakacje!!:)a to oznacza ze juz niczym sie nie musimy przejmowac..no jedynie tym o ktorej sie spotkac i gdzie! ale to takie przyjemne. !:) waakaacje!!!

Jest pieknie. Twoja twarz w swietle i promieniach slonecznych…wspolne wycieczki…wspolne wakacje…
ahh :) rozmarzona wariatka ze mnie :D

2 komentarzy

Abonent czasowo niedostepny.
zaczynaja sie wakacje.

z malenkich chmurek ogromny deszcz.

:/

Juz niedlugo
bedzie koniec nauki i lenistwo i wakacje.. i spokoj.bede 3mac kciuki za egzaminy…!!

Uwielbiam jesc z Toba truwskawki z jednej miseczki….


  • RSS